JAK PROFESIONÁLNĚ ZAMÍTNOU REKLAMACI

ZÍSKEJTE VZOROVÉ ZAMÍTNUTÍ REKLAMACE A VYTVOŘTE U SVÝCH ZÁKAZNÍKŮ WOW EFEKT. 

Stáhněte si ZDARMA dokument s kompletním procesem řešení reklamace, ve kterém vám vysvětlím...

  • Metodiku řešení reklamací získanou od profesora z Harvard Business School - Michal C. Jansen.
  • 6 důležitých kroků, které nesmí chybět v žádném reklamačním řízení.
  • Jak z naštvaných klientů udělat doporučující a spokojené zákazníky.
  • Proč je důležité na konci reklamace požádat zákazníka o odpuštění a proč vám to teď přijde divné.

Klikněte na "Stáhnout zdarma" pro OKAMŽITÝ PŘÍSTUP

Ing. Miroslav Sázovský

Specialista na sklo ve stavebnictví, kouč, mentor a podnikatel
Nikdo z nás není dokonalý a ani výrobky nemohou být vždy dokonalé. Proto je přirozené, že se každý výrobce bude potýkat s reklamacemi. Často se investuje do vzdělávání obchodníků, kteří mají za úkol přivolat nové zákazníky a starat se o ty stávající, ale málo která z firem investuje do vzdělávání v oblasti vztahů s klienty z pohledu procesu reklamace. Říká se, že jeden naštvaný člověk, svou zkušenost v průměru předá dalším 12 lidem. Objevte metodu, kdy i reklamace bude příležitost, aby vás klienti doporučovali.